הנרצחת בפיגוע: בת שבע נגרי הי"ד, תושבת בית חגי

    שלמה ריזל No Comments on הנרצחת בפיגוע: בת שבע נגרי הי"ד, תושבת בית חגי

    בת שבע נגרי הי"ד, בת 42 מבית חגי היא הנרצחת בפיגוע הקשה בדרום הר חברון, בו נפצע גם נהג הרכב באורח קשה. נמשך המצוד אחר המחבלים

    Israeli security forces secure the scene of a shooting attack on Route 60, near Hebron, in the West Bank, August 21, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** פיגוע שוטרים הרוגים צומת הכבשים כביש 60 ירי צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום שמה של הנרצחת בפיגוע הירי הקשה בדרום הר חברון: בת שבע נגרי הי"ד, בת 42 תושבת היישוב בית חגי, אם ל-3 בנות שעבדה לפרנסתה כגננת. היא נרצחה לעיני בתה, שיצאה למרבה הנס ללא פגע. בפיגוע נפצע קשה גם הנהג שלקח טרמפ אותה ואת בתה ושמו לתפילה: ארייה לייב בן אלה.

    גם תושבי המועצה המקומית אפרת, שם גדלה בילדותה, הוכו בתדהמה למשמע הבשורה הקשה על מותה של הגננת המוערכת שהייתה אהובה על הילדים ועל ההורים.

    ראש המועצה עודד רביבי מסר: "ליבנו יחד עם משפחת רביד (הוריה של הנרצחת), אין מילים שיכולו להביע כמה גדול הכאב וכמה תחסר לילדים שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך. יחד עם עובדי המועצה כולם אנו פועלים כדי ללוות את המשפחה ולהערך פדגוגית כדי ללוות את הילדים".

    בבית החולים סורוקה עדכנו כי הנהג הפצוע הובא לבית החולים בהכרה ובמצב יציב, עם פצעי ירי בגפיים עליונות ותחתונות ועבר ייצוב בחדר טראומה, לאחר מכן הועבר לניתוח. מצבו עדיין מוגדר קשה.

    בשעה זו נמשך המצוד אחר המחבלים ולפני זמן קצר אותר באזור חלחול רכב שרוף החשוד כרכב ששימש המחבלים. כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות לאיתור הרוצחים באמצעות פעילות בשטח, חסימות ועבודת מודיעין. ההערכה היא שמדובר בשני מחבלים לפחות.



    0 תגובות